skip to main content

Συντελεστές Σεμιναρίων/Εργαστηρίων

Dr. Jeanette Malkin
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Πρόεδρος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών

Eίναι Πρόεδρος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ. Πρόσφατα συμμετείχε στην επιμέλεια έκδοσης με τίτλο “Jews and the Making of Modern German Theater” (University of Iowa Press, 2010). Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει τα βιβλία: “Memory-Theater and Postmodern Drama” (University of Michigan Press, 1999) και Verbal Violence in Contemporary Drama: From Handke to Shepard (Cambridge University Press, 1992). Οι δημοσιεύσεις της πάνω σε ζητήματα εθνότητας και πολιτισμού θεάτρου, νεωτεριστικού γερμανικού θεάτρου ή για τους Heiner Müller, Thomas Bernhard, Samuel Beckett, Robert Wilson, αλλά και για τη μετανεωτερικότητα, έχουν τύχει πολυάριθμων αναφορών σε επιστημονικά περιοδικά και βιβλία. Το 2005 ίδρυσε μία Ομάδα Εργασίας για τη Διαπολιτισμική Διάσταση της Εβραϊκής Παραστατικής Τέχνης, το τρέχον πεδίο της έρευνάς της, στη Διεθνή Ομοσπονδία για τη Θεατρική Έρευνα (ΙFTR - International Federation of Theatre Research).


Dr. Yair Lipshitz
Αναπληρωτής Καθηγητής

Eίναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Τεχνών Θεάτρου στο Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ και Βοηθός Καθηγητή στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Εβραϊκού Πανεπιστημίου της Ιερουσαλήμ. Το κύριο πεδίο της έρευνάς του είναι οι διάφορες διασταυρώσεις μεταξύ Θεάτρου, Περφόρμανς και Εβραϊκού Πολιτισμού. Άλλα πεδία ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν: περφόρμανς και θρησκεία, πρώιμο νεωτερικό θέατρο και δράμα, αλλά και έννοιες θεατρικότητας στη σκηνική απόδοση. Το βιβλίο του με τίτλο The Holy Tongue, Comedy's Version: Intertextual Dramas on the Stage of “A Comedy of Betrothal”, εκδόθηκε (στην εβραϊκή) από τις εκδόσεις Bar-IIan University Press, ως μέρος της σειράς με τίτλο “Interpretation and Culture”. Το επόμενό του βιβλίο με τίτλο “Embodied Tradition: Essays on Jewish Theatre” πρόκειται να εκδοθεί (στην εβραϊκή) από τις εκδόσεις Ben Gurion University Press. Έχει επίσης δημοσιεύσει αριθμό μελετών σχετικά με το ιταλο-εβραϊκό θέατρο στην Αναγέννηση, τα τελετουργικά αντικείμενα στο νεωτερικό εβραϊκό θέατρο, Ντιμπούκ & Γκόλεμ (Dybbuks and Golems), το θέατρο των Tony Kushner, Hanoch Levin και Shmuel Hasfari, όπως και την εικόνα του «σώματος» στη λογοτεχνία των Ραβίνων. 


Dr. Kinneret Noy
Επίκουρη Καθηγήτρια

Σπούδασε χορό και τραγούδι Νο στη Σχολή Kita, δίπλα στον Ιάπωνα Takabayashi Shinji, αυθεντία του θεάτρου Νο. Κατέχει Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ (University of Pittsburgh), ΗΠΑ, και εκπόνησε τη διατριβή της με θέμα: «Μία Συγκριτική Μελέτη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος και του Κλασικού Ιαπωνικού Θεάτρου». Από το 1998 έχει διδάξει στα Τμήματα Θεατρικών Σπουδών και Ανατολικών-Ασιατικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Χάιφας και του Εβραϊκού Πανεπιστημίου της Ιερουσαλήμ. Παράλληλα, έχει δημοσιεύσει πολλά επιστημονικά άρθρα και μελέτες. Επιπλέον, διδάσκει ιστορία θεάτρου και ιαπωνικές μεθόδους υποκριτικής στη Δραματική Σχολή του HaKibbutzim College of Education. Έχει σκηνοθετήσει έργα αρχαίων Ελλήνων, αλλά και Ιαπώνων συγγραφέων/ δραματουργών, μεταξύ των οποίων τους Πέρσες του Αισχύλου (Τελ Αβίβ, 2003).


Dr. Olga Levitan
Λέκτορας (Βοηθός Καθηγητή, Ακαδημαϊκή Σύμβουλος)

Η Olga Levitan είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στη θεωρία και ιστορία θεάτρου από την Ακαδημία Θεάτρου, Μουσικής και Κινηματογράφου της Αγ. Πετρούπολης (Λένινγκραντ, Ρωσία) και Διδακτορικού Διπλώματος από το Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ. Ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία ως κριτικός θεάτρου στην Αγ. Πετρούπολη και στην Μόσχα, ενώ κατείχε θέση εμπειρογνώμονος για το πειραματικό/ εναλλακτικό θέατρο (fringe theatre) στο Σωματείο Καλλιτεχνών Θεάτρου της Ρωσίας. Από το 1989 η Δρ. Levitan ζει στο Ισραήλ. Είναι Βοηθός Καθηγητή και Ακαδημαϊκή Σύμβουλος στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Εβραϊκού Πανεπιστημίου της Ιερουσαλήμ, καθώς και Βοηθός Καθηγητή στο Τμήμα Τεχνών του Ακαδημαϊκού Κολλεγίου για την Εκπαίδευση David Yellin (David Yellin Academic College for Education). Τα πεδία της έρευνάς της περιλαμβάνουν ζητήματα όπως το πολυπολιτισμικό θέατρο, το εβραϊκό και ισραηλινό θέατρο, αλλά και το νεωτεριστικό ρωσικό θέατρο. Έχει δημοσιεύσει πολυάριθμα άρθρα σχετικά με τα εν λόγω θέματα, σε επιστημονικά περιοδικά και συλλογικές εκδόσεις. Συμμετέχει στην επιμέλεια του υπό έκδοση βιβλίου με τίτλο Multicultural Theatre in Israel (Safra: Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ).


Keren Cohen
Υποψήφια Διδάκτωρ, Βοηθός Καθηγητή

Είναι υποψήφια διδάκτορας στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών και στο Κέντρο για τις Γερμανικές Σπουδές DAAD στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ, όπου επίσης εργάζεται ως Βοηθός Καθηγητή. Είναι υπότροφος του Προγράμματος Αριστείας του Εβραϊκού Πανεπιστημίου της Ιερουσαλήμ, ενώ έχει λάβει υποτροφία αριστείας Polonsky για Εξέχοντες Υποψήφιους Διδάκτορες. Η διδακτορική της διατριβή ερευνά την αισθητική του Αμερικανού avant-guarde σκηνοθέτη Robert Wilson μέσω μιας διαπολιτισμικής αμερικανο-γερμανικής προσέγγισης. Τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας έχουν παρουσιασθεί σε διεθνή συνέδρια και έχουν δημοσιευθεί ως επιστημονικά άρθρα περιοδικών και συλλογικών εκδόσεων.